Terbesar Melancarkan Terbesar

GDLotto membawa anda dengan Jackpot 4D Live yang paling besar di ASEAN. Kini, anda dapat merelisasikan impian anda denga hanya USD1 sahaja bersama GDLotto. GD Lotto kini mewujudkan lebih peluang untuk merealisasikan impian anda dengan cara yang lebih menarik, menyeronakan dan mengujakan.

Dari 1 Julai 2020, GDLotto’s HARI BESAR membawa anda dengan permainan 6D yang terbaru dimana ia dilengkapi dengan 1 Bonus Jackpit Tambahan. Dengan ini, anda dapat merelisasikan impian anda menjadi JUTAWAN dalam sekelip mata dengan hanya melabur bersama kami.

GDLotto 6D: Kini, anda boleh memenangi sehingga RM150,000 dengan hanya melaburkan USD1 (lebih kurang RM4).

Dragon Jackpot 6 +1D: Dragon Jackpot 6 +1D merupakan jackpot yang memberikan anda ganjaran yang lebih lumayan dimana anda boleh merelisasikan impian anda menjadi jutaan dengan lebih pantas. Permainan ini berbeza dengan GDLotto 6D dimana nombor yang diberikan untuk anda adalah PERCUMA dan nombor itu akan dikhaskan secara automatic dengan setiap pembelian setiap USD3 ( lebih kurang RM 12). Apatah lagi, kegembiraan yang berganda lagi kerana HANYA SATU Pemenangan sahaja untuk Jackpot ini. Lucky Numbers untuk Jackpot 1 + 6D akan disebarkan pada 13 Julai 2020

Tunggu apa lagi? Relisasikan impian anda manjadi jutawan sekarang bersama GDLotto dengan HANYA USD 1 sahaja.

Leave a Comment
WHY GDLotto?

Grand Dragon Lottery is committed to gives Cambodian the most transparent and secured live lottery game! We exist to change lives, and to give everyone chance to release their dreams. We're the nation's chance to dream. Our games are fun and exciting, and should always remain so. That's why player welfare, high standards and honesty are in our DNA.

Recent Comments